• Esküvői fotózás – Gellért fürdő

Esküvő fotózás Gellért fürdő Budapest

Egy kicsit rendhagyó és a szokottnál rövidebb esküvői sorozatot mutatok Nektek egy számomra kedves esküvőről. Az előkészületnek, a polgári szertartásnak és az vacsorának a budapesti Gellért Hotel adott otthont. Az esküvői kreatív fotózásra szintén az esküvő napján szántunk egy kis időt. A pár kifejezett kérése volt, hogy a sorozat első felét a Gellért fürdő impozáns […]

• Esküvői fotózás – Pavillon de Paris Budapest

Esküvői kreatív fotózás Budapest Halászbástya vár

Szandi és Tomi Londonban élnek, az esküvőjüket viszont Budapesten tartották. Az esküvő előtti jegyes fotókat Londonban készítettük el. Majdnem az egész napot együtt töltöttük és nagyon jó összhang alakult ki. Nagyszerű nap volt mindannyiunk számára, amire szívesen emlékszünk vissza. Az esküvő napján az előkészületekre a lakodalom helyszín (Pavillon de Paris étterem) közelében egy bérelt lakásba […]

• Esküvői fotózás – Hotel Villa Völgy Eger ****

Esküvő fotózás kreativ sorozat Eger

Laura és Dávid esküvőjére Egerbe utaztam. A Szépasszonyvölgyben elhelyezkedő Hotel Villa Völgy Eger szállodakomplexum kitűnő helyszín, ahol kényelmesen el tudtak készülni a nagy napon külön szobákban, így az első találkozásra a szálloda kertjében kerülhetett sor. A polgári szertartást és a lakodalmat is helyben meg lehet oldani. Nagy előnye, hogy rendelkezésre áll szállás a násznép számára is. A kreatív […]

• Esküvői fotózás – Bolyki Pincészet Eger

Esküvő fotózás kreatív sorozat Szentendre

Vera és Máté esküvőjére Egerben került sor. Reggel találkoztunk a Szépasszonyvölgyben található Villa Völgy Hotelben, ahol az előkészületeket követtem végig. A kertben látta meg Máté először a menyasszonyt. Ezután elmentünk a városba egy rövid kreatív sorozatot készíteni, mert az igazi kreatív sorozatra az esküvő utáni héten egy külön napot szántunk. Így nyugodtan több helyszínt is felkereshettünk, […]

• Esküvő fotózás – Rooms Stúdió Budapest

Esküvő fotózás Rooms kreatív sorozat

Helga és Viktor úgy döntöttek, hogy nem a nyári forróságban szeretnék elkészíteni a kreatív sorozatot, így esett a választásuk a budapesti Csepel Művek területén található Rooms Stúdióra. A jegyes fotózás alkalmával szintén a Csepel Művek területét látogattuk meg, de akkor a gyártelepi környezeten volt a hangsúly. Az esküvő délelőttjén a teljes stúdiót kihasználtuk, külön szoba […]

• Blog
  • Esküvői fotózás – Rácz Tanya (Orfű-Lipóc)

Esküvői fotózás kreatív fotók Pécs

Csilla és Robi esküvőjének a csodálatos természeti környezetben elhelyezkedő Rácz tanya (Orfű-Lipóc) adott otthont. A készülődés után itt látta meg Robi először Csillát. A helyszín kiváló és változatos lehetőségeket tartogat egy kreatív fotósorozat elkészítéséhez, melyet ki is használtunk, mielőtt elindultunk Pécsre. Pécsett az egyházi szertartás előtt lehetőségünk volt még egy kis kreatív fotózásra a Széchenyi téren […]

• Esküvői fotózás – Szuha

Esküvő fotózás kreatív sorozat Szuha

Viki és Tomi Szuha községben, Nógrád megyében laknak és az esküvőjüket is itt tartották. A családi háznál találkoztunk, majd elmentünk a Bárna-Vad Kft. Vadász és Pihenőház  birtokra elkészíteni a kreatív fotósorozatot. Amerre a szem ellát erdő, mező, gyönyörű környezet, abszolút megfelelő egy esküvői kreatív sorozat elkészítéséhez. Viki lovagol és a barátai Mátracserpusztáról, a Forrás Lovastanyáról elhoztak két […]

• Esküvői fotózás – Csónakház Mulató

Esküvő fotózás kreatív sorozat Budai Vár

Vera és Balázs esküvői fotózását már nagyon vártam, mert különleges érzés barátok esküvőjét fotózni, főleg, ha a vőlegény is fotós. Reggel az otthonukban találkoztunk, ahol az előkészületek folytak és a barátok, családtagok sorra érkeztek segíteni a készülődésben. A kreatív fotósorozat elkészítésére a Budai Várnegyed északi részét választottuk, mely igazán változatos és nyugodt környezetet biztosított számunkra. […]

• Esküvői fotózás – Öreg Tanyacsárda

Esküvő fotózás Lajosmizse

Eszter és Robi kis létszámú esküvőt tartott, amin a szűk család és a közeli barátok vettek részt. Egész reggel borult volt az idő és eset az eső, ezért úgy döntöttünk, hogy kicsit átszervezve a délelőtti ütemtervet, a készülődés után elmegyünk Kecskemétre a Four Points by Sheraton Hotelbe elkészíteni a kreatív fotósorozatot, ahol nagyon kedvesen fogadtak minket […]

• Esküvő fotózás – Vác és Szendehely

Esküvő fotózás kreatív sorozat Vác

Marine és Dávid esküvőjére Szendehelyen a Szepi Fogadóban került sor, itt tartották a lakodalom előtt a polgári szertartást, valamint az előkészületeknek is a fogadó adott helyet. Marine csodálatosan festett a menyasszonyi ruhában és amikor feltette a kalapot, már le sem tagadhatta volna, hogy ő egy igazi francia menyasszony. Szendehelyről külön autóval ment Marine és Dávid Vácra, […]