• Esküvői fotózás – Vértes,Märy néni vendéglője

Esküvő fotózás Kamalduli remeteség, Majk

Andi és Amadé esküvőjén minden pontosan meg volt tervezve és minden úgy is alakult, ahogy elképzeltük. A reggeli készülődés a családi háznál telt remek hangulatban, majd indultunk a kreatív fotókat elkészíteni. A kreatív fotózást a majki kamalduli remeteség környékén ejtettük meg,  készültek képek a Celli Szűz Mária-kápolna lépcsőjén és környékén is. Az egyházi szertartás helyszíne […]

• Esküvői fotózás – Hotel Villa Völgy Eger ****

Esküvő fotózás kreativ sorozat Eger

Laura és Dávid esküvőjére Egerbe utaztam. A Szépasszonyvölgyben elhelyezkedő Hotel Villa Völgy Eger szállodakomplexum kitűnő helyszín, ahol kényelmesen el tudtak készülni a nagy napon külön szobákban, így az első találkozásra a szálloda kertjében kerülhetett sor. A polgári szertartást és a lakodalmat is helyben meg lehet oldani. Nagy előnye, hogy rendelkezésre áll szállás a násznép számára is. A kreatív […]

• Blog
  • Esküvői fotózás – Rácz Tanya (Orfű-Lipóc)

Esküvői fotózás kreatív fotók Pécs

Csilla és Robi esküvőjének a csodálatos természeti környezetben elhelyezkedő Rácz tanya (Orfű-Lipóc) adott otthont. A készülődés után itt látta meg Robi először Csillát. A helyszín kiváló és változatos lehetőségeket tartogat egy kreatív fotósorozat elkészítéséhez, melyet ki is használtunk, mielőtt elindultunk Pécsre. Pécsett az egyházi szertartás előtt lehetőségünk volt még egy kis kreatív fotózásra a Széchenyi téren […]

• Esküvői fotózás – Szuha

Esküvő fotózás kreatív sorozat Szuha

Viki és Tomi Szuha községben, Nógrád megyében laknak és az esküvőjüket is itt tartották. A családi háznál találkoztunk, majd elmentünk a Bárna-Vad Kft. Vadász és Pihenőház  birtokra elkészíteni a kreatív fotósorozatot. Amerre a szem ellát erdő, mező, gyönyörű környezet, abszolút megfelelő egy esküvői kreatív sorozat elkészítéséhez. Viki lovagol és a barátai Mátracserpusztáról, a Forrás Lovastanyáról elhoztak két […]

• Esküvői fotózás – Csónakház Mulató

Esküvő fotózás kreatív sorozat Budai Vár

Vera és Balázs esküvői fotózását már nagyon vártam, mert különleges érzés barátok esküvőjét fotózni, főleg, ha a vőlegény is fotós. Reggel az otthonukban találkoztunk, ahol az előkészületek folytak és a barátok, családtagok sorra érkeztek segíteni a készülődésben. A kreatív fotósorozat elkészítésére a Budai Várnegyed északi részét választottuk, mely igazán változatos és nyugodt környezetet biztosított számunkra. […]

• Esküvő fotózás – Vác és Szendehely

Esküvő fotózás kreatív sorozat Vác

Marine és Dávid esküvőjére Szendehelyen a Szepi Fogadóban került sor, itt tartották a lakodalom előtt a polgári szertartást, valamint az előkészületeknek is a fogadó adott helyet. Marine csodálatosan festett a menyasszonyi ruhában és amikor feltette a kalapot, már le sem tagadhatta volna, hogy ő egy igazi francia menyasszony. Szendehelyről külön autóval ment Marine és Dávid Vácra, […]

• Esküvő fotózás – Columbus hajó Budapest

Esküvő fotózás lakodalom Columbus hajó

Zsófi és Gábor egy budapesti szállodában készülődött a nagy napra. Az előkészületek végeztével gyalog indultunk az esküvői kreatív sorozat fotózására. Első helyszínünk az Március 15. tér volt, majd az Erzsébet hídra vezetett utunk. Ezután végigsétáltunk a pesti felső rakparton a Columbus hajóig, ahol a délutáni órákban megtartották a polgári szertartást. A hajó teraszán történő szertartás igazán […]

• Esküvői fotózás – Ráckeve és Dömsöd

Esküvő fotózás Ráckeve és Dömsöd

Nóri és Józsi Ráckevén élnek, ahol korábban a jegyes fotókat, az esküvő napján pedig a kreatív sorozatot készítettük el. Az egyházi szertartás során egy kis, meghitt hangulatú templomban keltek egybe. A polgári szertartásra a lakodalom helyszínén, Dömösödön került sor. Nóri tanítónéni és az egész osztálya felsorakozott két oszlopba a bevonulásnál, ami Nóri számára egy igazi meglepetés […]