• Esküvői fotózás – Gellért fürdő

Esküvő fotózás Gellért fürdő Budapest

Egy kicsit rendhagyó és a szokottnál rövidebb esküvői sorozatot mutatok Nektek egy számomra kedves esküvőről. Az előkészületnek, a polgári szertartásnak és az vacsorának a budapesti Gellért Hotel adott otthont. Az esküvői kreatív fotózásra szintén az esküvő napján szántunk egy kis időt. A pár kifejezett kérése volt, hogy a sorozat első felét a Gellért fürdő impozáns […]

• Esküvői fotózás – Pavillon de Paris Budapest

Esküvői kreatív fotózás Budapest Halászbástya vár

Szandi és Tomi Londonban élnek, az esküvőjüket viszont Budapesten tartották. Az esküvő előtti jegyes fotókat Londonban készítettük el. Majdnem az egész napot együtt töltöttük és nagyon jó összhang alakult ki. Nagyszerű nap volt mindannyiunk számára, amire szívesen emlékszünk vissza. Az esküvő napján az előkészületekre a lakodalom helyszín (Pavillon de Paris étterem) közelében egy bérelt lakásba […]

• Jegyes fotózás – Halászbástya

jegyes fotózás Budapest Szalag utca

2017. 04. 28. tavasz kellős közepe, pár napja hó esett, ma egész nap csak az eső esik, 10-15 fok van. A jegyes fotózásnak megvan az az előnye, hogy rossz időjárás esetén el lehet halasztani, nem úgy, mint az esküvőt. Gabival és Ákossal a jegyes fotózás dátumát már hónapokkal ezelőtt leegyeztettük. A párok szeretik, ha ezek […]

• Kismama fotózás – Hajógyári sziget, K-híd

Kismama fotózás Budapest K-híd

Erika gyönyörű szép kismama, Andrással egy nagyon boldog párt alkotnak és már alig várják kislányuk érkezését. A kismama fotózást a Hajógyári szigeten kezdtük, sétáltunk a friss tavaszi levegőn, majd a késő délutáni napsugarakkal zártuk a sorozatot a Hajógyári sziget bejáratánál található K-hídon, ami fotózás szempontjából egy remek helyszín választás, akár jegyes vagy esküvői kreatív sorozathoz is.

• Esküvő fotózás – Rooms Stúdió Budapest

Esküvő fotózás Rooms kreatív sorozat

Helga és Viktor úgy döntöttek, hogy nem a nyári forróságban szeretnék elkészíteni a kreatív sorozatot, így esett a választásuk a budapesti Csepel Művek területén található Rooms Stúdióra. A jegyes fotózás alkalmával szintén a Csepel Művek területét látogattuk meg, de akkor a gyártelepi környezeten volt a hangsúly. Az esküvő délelőttjén a teljes stúdiót kihasználtuk, külön szoba […]

• Esküvői fotózás – Csónakház Mulató

Esküvő fotózás kreatív sorozat Budai Vár

Vera és Balázs esküvői fotózását már nagyon vártam, mert különleges érzés barátok esküvőjét fotózni, főleg, ha a vőlegény is fotós. Reggel az otthonukban találkoztunk, ahol az előkészületek folytak és a barátok, családtagok sorra érkeztek segíteni a készülődésben. A kreatív fotósorozat elkészítésére a Budai Várnegyed északi részét választottuk, mely igazán változatos és nyugodt környezetet biztosított számunkra. […]

• Jegyes fotózás – Budapest Duna-part

Jegyes fotózás Budapest Duna-part

Vera és Máté jegyes fotózása felért egy Budapest Belváros, pesti Duna-parttal kiegészülő városnézéssel. A Deák F. téren találkoztunk és első utunk a Erzsébet térre vezetett. Ez után a Váci utca érintésével lesétáltunk a pesti oldali felső rakpartra, ahol az Erzsébet híd érintésével a Szabadság hídon fejeztük be a sorozat elkészítését és kicsit fáradtan villamosra ülve jutottunk […]

• Esküvő fotózás – Columbus hajó Budapest

Esküvő fotózás lakodalom Columbus hajó

Zsófi és Gábor egy budapesti szállodában készülődött a nagy napra. Az előkészületek végeztével gyalog indultunk az esküvői kreatív sorozat fotózására. Első helyszínünk az Március 15. tér volt, majd az Erzsébet hídra vezetett utunk. Ezután végigsétáltunk a pesti felső rakparton a Columbus hajóig, ahol a délutáni órákban megtartották a polgári szertartást. A hajó teraszán történő szertartás igazán […]

• Esküvői fotózás – Petneházy Club Hotel

Esküvő fotózás kreatív sorozat Petneházy Club Hotel

Gabi és Víctor esküvőjére a gyönyörű környezetben elhelyezkedő Petneházy Club Hotelben került sor. Víctort általános iskolás korunk óta ismerem, így természetesen nagy örömmel vettem a felkérésüket, hogy életük nagy napján én legyek a fotósuk. Jegyes fotózásra a Várkert Bazárban került sor az esküvő előtt pár héttel. Az esküvőt úgy szervezték, hogy minden egy helyen legyen és […]

• Jegyes fotózás – Várkert Bazár

Jegyes fotózás Várkert Bazár

Ybl Miklós tervei alapján épült neoreneszánsz Várkert Bazár a Világörökség része. A 60-as évektől Ifi Park néven működött. 1984-re olyan mértékben leromlott az állapota, hogy be kellett zárni. Hosszú idő után elkészült a Várket Bazár néven ismert épületegyüttes és park teljes rekonstrukciója, melyet a nagyközönség számára 2014-ben adtak át. Ezután a fotósok és a párok körében […]